الخميس، 8 يوليو 2010





        حالة ملللللللللللللللللللللللل .........!                                                  
      


          
                                 
             
   
         عندي حالة غريبة  حساها ملل ومتهيألي  كمان أنها منتشره 
 
       عشان كده أنا هاخد أجازة صغنووووووووووونه أااااااااااااد كده


        وبس وهرجع تاني أن شاء الله قريب .................... وطبعآ  


        أنا هاخد الأجازة من هنا وأنتوا تنفضوا لمدونتي لكن ده تحذير 
 
       اللي هيجمد قلبه وهيعمل كده مش هسيبه ... هههههههههههههه


      أنا عايزه أعرف الراجل " بابا نويل " اللي بيهرش عمال علي


       بطال ده هرش كام هرشه في اليوم واللي هيعرف منكوا ليه  


         ليه عندي جايزة جااااااااامده أخر حاجه .... وهكون كويسه  
 
        معاكوا وهقولكوا اللي هيجاوب صح  الكادو بتاعه ساندويتش 


       بورجرمن مؤمن ومريلة مطبخ  ومج مش مكتوب عليه أسمه 


      خالص .... أما بقي اللي هيطلع بلييييييييييييييييد ياويله مني يا 


     ويله " هسامحه بس " وباااااااااااااااااااااااااااي بقي عشان مفيش
 
     حد يتخنق مني ويقول أني رغاااااااااايه وأنا مش رغاااااااااايه 


   ولا عمري في يوم هكون رغاااااااااااااايه كفايه رغي بقي وباااي


                  " أستودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه "

هناك 18 تعليقًا:

mrmr يقول...

اوك
انا اشرتلك على الاجازه
موافقه

بس متتاخريش علشان الشغل المتاخر عليكى

طيب شوفى مين ح يمضى على الاجازه يقوم بعملك

هههههههه

اجازه سعيده
ويارب ترجعى منها فرش

ويكا يقول...

على فكره ،انا حاسس كده برده ، ان فيه حالة ملل وخمول فى وسط المدونين كلهم

بس انا مالى ياختى

انا ماليش دعوه، انا هحاول ارفع من روحى المعنويه على طوووووول ان شاء الله.

لغاية ما امل فى وقت الناس كلها مصحصحه فيه. حاكم انا مش بحب الزحمه.


اما الراجل اللى بيهرش وجربان ده ، فده يا ستى بيهرش 95040 مره فى اليوم

وعلى فكره ، انا فعلا عايز السندوتش ، علشان الاجابه ان شاء الله صح.

وعلى الله تخلفى وعدك

Amr Omar يقول...

ترجعي بالسلامة يا أفرو ... أجازة سعيدة

موناليزا يقول...

تيجى بالسلامة ان شاء الله
حالة وهتعدى ماتقلقيش

dr.lecter يقول...

ترجعي بالسلامه ان شالله

Alaasalim2 يقول...

ترجعي بالسلامه إن شاء الله ومتخافيش مدونتك من أجمل المدونات الموجوده ومحدش يقدر ينفضلها أو ينساها

أتمنالك كل الخير وماتغيبيش علينا كتير

Unknown يقول...

ترجعي بلسلامه

راجل أديم يقول...

الجميلة أفروديت

أجازه تدوينيه سعيده
وعوده أجمل وأجمل
يا جميله

-_- يقول...

ان شاء الله الحالة دي تروح

ابتهجي

باحث عن حب يقول...

اخبارك ايه
الاجازه خلصت ولا
لسه
ربنا يرجعك بالسلامه

فكرة من الزمن ده يقول...

سلامتك ياقمر الف سلامة من الملل

محمود المصرى يقول...

لالالالا اْجازة اْيه رايحه مصيف ولا اْيه
صديقتى واْختى واْملى الضايع هتسيبنى لمين
المهم الحل هو 125 هرشه ولو مش مصدقانى روحى اْسئاليه وعديهم
متنسيش اْول مترجعى تشوفى الاْغنيه بتاعتى
ومتنسيش التعليق
اخوكى
محمود المصرى

فارس عبدالفتاح يقول...

احنا مستنينك وان شاء الله اجازة سعيدة ومفيدة

فارس عبدالفتاح .. قومي عربي

حصان المرجيحة يقول...

انا طالع اجازة
علشان كده بقترح نقفل كل المدونات و نرجع مرة واحدة
ههههههههههه
شكرا ليكي
تقبلي مروري

hend anwar يقول...

سلامااااااااات


خبرينى عن حالك

افروديت يقول...

ميرسي جدآ لكل حد مر وسأل عني بشكركم بجد وربنا يكرمكوا أن شاء الله .

baby يقول...

اااااااااااااااااااااااااه من الملل يا افروديت قتلنىىى ورغم انى اخدت اجازة الا انه ماززززل مسسسسسسستمررر ومش لاقيه حل

افروديت يقول...

بابي / امممممممممم مش عارفه بس أكيد أنتي زهقانه من حاجه معينه أو عندك حاجه عايزة تحققيها ومش عارفه ..حاولي تشغلي نفسك بحاجه إيجابيه وانتي تنسي شويه الملل...مش عارفه وربنالوأعرف أساعدك هعمل علي طول ع العموم يارب تبقي مبسوطة ومرتاحه في حياتك كلها..سلام ياقمر